Qui som?

Montse Basart (montse@inradix.cat)

Montse Basart, actriu i professora de secundaria d’Arts Escèniques, Música, Audiovisuals i Tecnologia. Formada en Interpretació per la Bobina (Barcelona) ha complementat aquesta formació amb el Postgrau de Pedagogia teatral (Institut del Teatre), cursos específics a l’Eòlia (Teatre per adolescents, l’ofici de l’actor, pedagogia i dansa-teràpia). Grau superior de música i actualment cursant el Grau de Música per tal de complementar aquesta formació. Llicenciada en Enginyeria Química amb el Màster de secundària i batxillerat.

Ha creat varis espectacles amb adolescents, obtenint en un d’ells el Premi Baldiri Experiències (“El silenci d’un crit”, curs 2020) i creadora d’espectacles com “Nusos”. Forma part de la companyia Vulnus Artes vivas des del 2018, participant en espectacles com “Luz de emergencia” (Grec 2020) i cocreadora de la companyia SOMFEM on está en un procés de creació d’una obra amb la Thaïs Buforn, l’Ester Bové (i música de la Clara Peya).

Membre de la companyia In Radix i creadora de Estados de la materia, de la mà de la Deborah  Gold.

Deborah Gold (deborah@inradix.cat)

Deborah Gold, actriu i gestora d’iniciatives amb impacte social. Va donar els seus primers passos en el món de la interpretació a la Bobina. Actualment cursant la formació lliure a Eòlia i muntant la seva primera obra com creadora de la ma de Montse Basart (companyia In Radix). 

Llicenciada en Direcció d’Empreses i Màster en Management Internacional en ESADE. Porta 4 anys acompanyant persones que volen impulsar projectes socials.

Membre de la companyia In Radix i creadora de Estados de la materia, de la mà de la Montse Basart.

Irene Hernanz (irene@inradix.cat)

Irene Hernanz Hijano, llicenciada en “Comunicación Audiovisual y Guión Cinematográfico y de Televisión” a la ECAM. El seu projecte final, Los planes de Cecilia, fou candat als Goya al 2011. Entre 2009 i 2015 va dirigir curtmetratges, va treballar d’ajudant de direcció a Alemanya i Suïssa, rodant el vídeoclip Waiting for a Healin de Jim Kroft. El 2015 es trasllada a Barcelona per a treballar en el departament d’exhibició de RakutenTV. Comença a escriure i dirigir teatre en format breu amb peces com Podríamos ir a Bali, Quick Date, El día más feliz, Influencers y el puto algoritmo, Tímidas y Gatofóbicas. El 2018, l’obra Quick Date va fer el pas a obra llarga i es va estrenar a la Sala Barts de Barcelona. A finals del 2020 es va estrenar la seva segona obra llarga, Headhunter, a la Sala Nueve Norte Teatro a Madrid i el 2021 comença el projecte La botiga de la Conxa amb la companyia dramatiKs i ajudantia amb la cia La Trepa al teatre Jove Regina.